loading...
مهندسی صنایع90
آخرین ارسال های انجمن
مجید حاجی زاده بازدید : 452 چهارشنبه 1390/10/07 نظرات (3)

یکی بود یکی نبود...

تو بودی و من نبودم ، تو آفریدی و من آفریده شدم

جمعمان جمع بود : تو ، من ، فرشته ها و عشق و عرش و صدای خنده

چقدر به دنبال پروانه ها دویدن لذت داشت ، وقتی پاهای کوچکم خسته می شد....

تو مرا به آغوش می کشیدی ، نوازشم می کردی ، برایم لالایی می خواندی و من در آغوش گرمت

 آرام آرام به خواب می رفتم...

چه خواب های قشنگی می دیدم ،  خواب سجده ی ملائک بر من ...

وقتی که بیدار می شدم باز من بودم لبخند های عاشقانه ی تو و عشق بازی هایمان ...

چه روزهایی که دست در دست فرشتگان قدم می زدیم و او برایم از تو می گفت ...

یک روز وقتی بیدار شدم و سر از سینه ات بر داشتم احساس عجیبی داشتم

سر برگرداندم ، چشم های فرشتگان پر از اشک بود ...

ولی تو مثل همیشه لبخند زدی و در حالی که نوازشم می کردی گفتی :

عزیزترین مخلوقم ، زیباترینم ! می خواهم راهی سرزمینی دیگرت کنم

اما همچنان با تو و در تو خواهم بود ، همیشه و همه جا

می بینمت و می شنومت ، هر گاه احساس دلتنگی کردی صدایم کن

بدان که من فراموشت نکرده و نمی کنم

خدایم !

اعتراف می کنم از همان لحظه چیزی شبیه ترس قلب کوچکم را لرزاند

نمی دانستنم کجا ، ولی رفتم ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستاره در تاریخ 1348/10/11 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

دلم برای خدا خیلی تنگ شده گاهی وقت ها دلم میخواد یه ستاره می شدم تو اسمون خدا تا همیشه کنارش باشم اون وقت نه من اونو فراموش میکردم نه اون منو....ممنون از مطلب زیباتون...
پاسخ : کاش میشد همه خدایی بشن _خدا هیچوقت بنده شو فراموش نمیکنه ما هستیم که ازش دور میشیم ممنون از نظرتون

این نظر توسط میروکیلی در تاریخ 1348/10/11 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

دلم گرم خداوندی است که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد.چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه می داند گنهکارم.دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم برایت من خدا را آرزو دارم

این نظر توسط میروکیلی در تاریخ 1348/10/11 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

این یکی ستودنی بود واقعا قشنگ بود ممنونشکلکشکلکشکلک
پاسخ : لطف دارید_این قصه دلتنگی من یه دلتنگی خاصی واسه خودم داشت راستشو بخواین یه درد و دل بود که میخواستم یه جایی بگم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید سالها بعد در گذر جاده ها . بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود... این وبلاگ متعلق است به همه دانشجویان مهندسی صنایع 90 وجایی است برای دوستی های بیشتر....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 960
  • کل نظرات : 1625
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 2,005
  • بازدید سال : 9,936
  • بازدید کلی : 275,929
  • گالری عکس