loading...
مهندسی صنایع90
آخرین ارسال های انجمن
شهاب فلاح بازدید : 961 سه شنبه 1390/12/02 نظرات (36)

 

بسمه تعالی

شادي پروانه اي است كه هر چي تقلا كني نمي تواني آن را شكار كني بايد آرام باشي تا روي شونهات بشيند

(شانهات پر از پروانه)

 

سلام به مهندسين گل صنايع

اميدوارم ايام به كام باشه

 

شهاب فلاح تفتي از خانواده 5 نفره فرزند دوم خانواده .

فكر كنم بس باشه بقيشو شما اگه خواستین بپرسيد

اميدوارم بتونم به سوالاتتون پاسخ بدم .

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط همکلاسی در تاریخ 1348/10/11 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

لطفا چت باکس را بردارید(خواهش میکنیم)این را همه همکلاسی های دختر شماخواستارن.امیدواریم به حرفمان عمل شود
پاسخ : سلام به همه ی همکلاسی ها_مطمئن باشید اگه دیدیم بچه ها جنبه ی چت باکس رو ندارن حتما برمیداریم اصلا شک نکنید

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

سلام به جامعه مهندسین صنایع جهاد
رفقا من تازه واردم میخواستم ببینم منم میتونم تو صندلی داغتون شرکت کنم شکلک
*سلام عزیز
*به مدیریت سایت مراجعه کن









این نظر توسط اتیش 2 در تاریخ 1348/10/11 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

جواب ها بسیار جالب بود!شهاب خوبه گفتم نپیچون فقط اسم ببر اگه نگفته بودم چی میگفتی؟شکلکشکلک
*سلام به دوست صنایع
*خواهش می کنم من همیشه جواب جالب می دم
*من که نپیچوندم فقط جواب های من عمومی بود .نه خصوصی



این نظر توسط sajjad در تاریخ 1348/10/11 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

من هم با نظر گندم موافقم
*سلام
*نظر تو هم محترمه سجاد جون.نه غلام

این نظر توسط گندم در تاریخ 1348/10/11 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

شهاب خان جواب درست حسابی به اقااتیشه بده!!
*سلام
*با آتیش نمی شه بازی کنی جیزه، اوفه.خطر ناکه

این نظر توسط sajjad در تاریخ 1348/10/11 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

اقا شهاب این جور جواب ها به درد ما نمیخوره و میدونمم که دوستمونم که با این جواب ها قانع نیست نام ببر بادا باد
*سلام سجاد جان
*يعني ميگي دلو بزنم به دريا،ولي ما رو كه ميگي دريا هم كه ميريم خشگ ميشه
جوابا به اين خوبي ،چه اشكالي داره؟همه خوبند مگه اين اشكالي داره؟
شرمنده


این نظر توسط samar در تاریخ 1348/10/11 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

صندلی داغ تو کلاس برگذار کنید تا حالش بیشتر باشه
*سلام به دوست صنايع
*اين مطلبو به مدير سايت بگيد.نظر خوبي هستش
*اگه صندلي داغو بيارن تو كلاس باعث آتش سوزي ميشه..........

این نظر توسط سارا در تاریخ 1348/10/11 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا شهاب !!!
*سلام به دوست خوب صنايع
1- نظرتون راجع به زلزله چیه ؟؟؟
*زلزله هم خشه يه بار بياد ببينيم چه جوريه.فقط كسي آسيب نبينه
2-صمیمی ترین دوستاتون توی دانشگاه کیا هستند ؟؟؟(دوست های درجه یکتونو بگید )
*دوستان من همه خوبند درجه بندي ندارند
3-نظرتون راجع به پنکه چیه ؟؟؟
*پنكه وسيله بسيار خوب در تابستان است .اما بعضي وقتا هم ممكنه باعث آسيب رساندن بشه مخصوصا اگه قدت بلند باشه
4-شما به طور متوسط قبض مبایلتون چقدر هست ؟؟؟
*30الي 40
5-نظرتون راجع به رنگ قرمز چیه ؟؟؟
*قرمزم رنگ شد؟؟؟قرمز باعث اذيت شدن چشم ميشه
6-شما از بین مخاطبین تون بیشترین پیامک رو برای چه کسی میفرستید ؟؟؟
*جلال
7-نظرتون راجع به تیم پیروزی چیه ؟؟؟
*اصلا پيروزي تيم شد كه نظر بدم در موردش
8-چه کسی بیشترین پبامک رو برای شما میفرستد ؟؟؟
*جلال
9-نظرتون راجع به خوردن 3 گل از یک تیم ده نفره اونم تو ده دقیقه چیه ؟؟؟
*استقلالي ها اين كارو كردن تا ببينند ظرفيت برد پرسپوليسيا چه قدر است .ولي تيمي كه از تيم ته جدولي 4 تا گل بخوره خيلي بده.واي
10-شما بیشر دوست دارید همراه دوستانتون به تفریح برید یا همراه خانواده ؟؟؟
*با دوستان
11-شماره موبایلتون چنده ؟؟؟
*بابام گفته شماره موبايل به نا شناس ندم.شرمنده

این نظر توسط اتیش2 در تاریخ 1348/10/11 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته که نباید باشی اخه هنوز سوالای اتیشی ادامه داره شهاب خواهشا این دفعه نپیچون فقط اسم ببر کسی هم قرار نیست ناراحت بشه!
خوش تیپ ترین فرد کلاس (پسر ودختر)=به نظرم همه به نوبه ی خودشون خوش تیپ هستندکسی بد تیپ نیست.در مورد دخترا هم نمی تونم نظر بدم آخه من سر به زیرم و زیاد نگاه نمی کنم
خوش اخلاق ترین فرد کلاس(پسرودختر)=پسرای که من میشناسم همه اخلاق خوبی دارندو بد اخلاقی از هیچ کدوم ندیدم.در مورد دخترا هم نمی تونم چیزی بگم آخه با اخلاق اونا آشنا نیستم
شیطون ترین فرد کلاس(پسرودختر)=همه تو کلاس ما شیطون و باحال هستن و باهم شوخی می کنند .در مورد دخترا هم همون دلیل بالا
بامزه ترین فرد کلاس(پسرودختر)=کلاسی که همه باهم شوخی می کنند دیگه معلومه که فردی بی مزه وجود ندارد
بد اخلاق ترین فرد کلاس (پسرودختر)=اصلا تو کلاس آدم بد اخلاق وجود ندارد چه برسدکه بخوام انتخاب کنم
خوش خنده ترین فرد کلاس(پسرودختر)=پسراکه همه می خندند.دخترا هم که می دونی من سر به زیرم
جدی ترین فرد کلاس(پسرودختر)=تو کلاس زیاده ولی باید ببینند که درجه ی کدوم بیشتره که اونم کار من نیست و نیاز به زمان و تجربه زیاد داره
سنگین ترین فرد کلاس(پسرودختر)=ترازو نیاز است
لوس ترین فرد کلاس(پسرودختر)=اصلا من از آدم لوس خوشم نمیادونمی شناسم کی لوسه
خوشکل ترین فرد کلاس(پسرودختر)=خوشکلا باید برقصا
.
.
.
.ادامه دارد...شکلک


این نظر توسط گاندی در تاریخ 1348/10/11 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

سلامی به بلندای قدت...اول از همه کوییز خوندی؟.
*سلام گرم من به تو كه دراين سرماي زمستان سرما نخوري.نه هيچي .اميد به خدا
با درسا چکار میکنی؟
*كار خاصي نمي كنم فقط گذاشتم خاك بخورند
درسا با تو چکار میکنه؟
*درسا هر روز مثل بلا روهم ميره
مرغ همسایه چند تا دست داره؟
*ما همسايه مون مرغ نداره
اگه یه روزی جلو یه عالمه دختر بوخوری زمین..انوقت چکار میکنی؟
*بلند ميشم و به راه خود ادامه مي دهم.
اگه رفته باشی مجلس خواستگاری بعد تو استکان چایی مو باشه باید حتما چایی رو بخوری چکار میکنی؟
*يكي قند بر مي دارم ميزنم تو چايي و به وسيله ي همون قند مو رو در مي آرم،بعد مي خورم
خصوصیت اخلاقیت چیه؟
*دوست دارم به كسي كمك كنم
ناراحت نیستی روز 13 به دنیا اومدی؟
*نه،چرا ناراحت باشم ،اين روزم يكي از روزهاي خداه
تو درسا به برادر کوچیکه کمک میکنی؟
*آره ،كم و بيش
دوست داشتی خواهر داشتی؟
*آره،
چرا کف دست مو نداره؟
*زيرا مثلي باشه براي چيزي كه وجود نداره
شده از یکی بدت بیاد؟
*آره
اسمش؟
علي رضا(پيش دانشگاهي مي اومد)
یه صفت براش انتخاب کن.؟
*لوس وتي تيش ماماني
چرا اوضاع این جوریه؟
*اوضاع چه جوريه،همه چي آرومه من چه قدر خوشحالم..............
خدا وکیلی عاشق کی شدی بگو همین فردا دستت تو دستشه اگه بگی؟
*قسم نخور ،راز و به كسي نمي گن
تو صندلی داغت شده از حرفی بسوزی چه جور.؟
*سوختن خاصي نبوده.ماشاا... بچه ها سوال هايي مي پرسن كه جوابش به فكر نياز داره
از کدوم حرف؟
*چيزي نبوده
یه چی بگو باشه یادگاری از شهاب فلاح؟
*هيچ وقت تو زندگي نا اميد نشيد،حتي در وحشتناك ترين دقيقه هاي زندگي (انسان به اميد كه زنده است)
سوالا رو چطور ارزیابی میکنی؟
*سوال ها براي صندلي داغ در حد تيم ملي هستش


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
شاید سالها بعد در گذر جاده ها . بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود... این وبلاگ متعلق است به همه دانشجویان مهندسی صنایع 90 وجایی است برای دوستی های بیشتر....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 960
  • کل نظرات : 1625
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 2,018
  • بازدید سال : 9,949
  • بازدید کلی : 275,942
  • گالری عکس