loading...
مهندسی صنایع90
آخرین ارسال های انجمن
مجید حاجی زاده بازدید : 126 دوشنبه 1390/10/05 نظرات (1)

خدایا
من از تو یه خواهش دارم خواهشی که مشکل من و جامعه ی من است.....الهی کمکم کن تا قرآن...اسلام محمدی...تشیع علوی...سکوت علی و شهادت حسین...ناله زینب...وانتظار منجی بشریت را درست درک و بفهمم
خواندن وشنیدن هنر نیست درست فهمیدن هنر است
وآه که چه نعمت بزرگی است درست فهمیدن.....

خدایا: به جامعه ام بیاموز كه تنها راه بسوی تو، از زمین می گذرد، اما به من بیراهه ای میانبر را نشان بده............

اگر تنها ترین تنها شوم، باز خدا هست، او جانشین همه نداشتن هاست.نفرین و آفرین ها بی ثمر است.اگر تمامی خلق گرگهای هار شوند و از آسمان، هول و کینه بر سرم ببارد، تو مهربان و جاودان آسیب نا پذیر من هستی.ای پناهگاه ابدی! تو می توانی جانشین همه بی پناهی ها شوی.                          

                                                                                                        "دکتر شریعتی"

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میروکیلی در تاریخ 1348/10/11 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

همه حرفا و نوشته های دکتر شریعتی بی نظیرند.بازم ممنونشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید سالها بعد در گذر جاده ها . بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود... این وبلاگ متعلق است به همه دانشجویان مهندسی صنایع 90 وجایی است برای دوستی های بیشتر....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 960
  • کل نظرات : 1625
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 1,999
  • بازدید سال : 9,930
  • بازدید کلی : 275,923
  • گالری عکس