loading...
مهندسی صنایع90
آخرین ارسال های انجمن
سجاد دهقان بازدید : 92 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (3)
     
روزی پسر کوچولویی می خواست یک سنگ بزرگ را جابه جا کند; اما هرچه می کوشید حتی نمی توانست کوچک ترین حرکتی هم به آن بدهد.
پدرش که از کنارش می گذشت، لحظه ای به تماشای تقلای بی حاصل او ایستاد. سپس رو به او کرد و گفت: « ببین پسرم، از همه توان خود استفاده می کنی یا نه؟»
پسرک با اوقات تلخی گفت:« آره پدر، استفاده می کنم.»
پدر آرام و خونسرد گفت:« نه، استفاده نمی کنی. تو هنوز از من نخواسته ای که کمکت کنم.»

.........................

پدر جزئی از وجود ما انسان هاست و تجلی دهنده قدرت و عظمت خداوند مهربان در زمین است.
پدر مخلوقیست که هر  جا تو را در حال زمین خوردن ببیند، حاضر است از خود بگذرد، تا تو در مقابلش همیشه سربلند باشی.




طبقه بندی: پدر، داستان کوتاه، مطالب پر محتوا،
برچسب ها: پدر، یک دست صدا ندارد، حامی، پشتیبان، سنگ بزرگ، داستان،
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nafas در تاریخ 1348/10/11 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

پدرم ، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند !
قشنگ بود مرسی.
پاسخ : تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:

ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است

جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است>

بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد

ممنون از نظزتون

این نظر توسط هستي در تاریخ 1348/10/11 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

زيبا بود،شکلک
پاسخ : خواهش میکنم ممنون از نظرتون

این نظر توسط RAHA در تاریخ 1348/10/11 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

پـــــــــــــــــــدر همون کسی هست
که لرزش دستش دیگه چیزی از چای توی استکان باقی نگذاشته!!!
ولی بهت میگه به من تکیه کن
و تو انگار
کوه رو پشتت داری...

پست قشنگی بود.
پاسخ : مرسی از نظرتون
[/


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید سالها بعد در گذر جاده ها . بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود... این وبلاگ متعلق است به همه دانشجویان مهندسی صنایع 90 وجایی است برای دوستی های بیشتر....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 960
  • کل نظرات : 1625
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 2,065
  • بازدید سال : 9,996
  • بازدید کلی : 275,989
  • گالری عکس