loading...
مهندسی صنایع90
آخرین ارسال های انجمن
مجید حاجی زاده بازدید : 75 چهارشنبه 1391/06/08 نظرات (3)

قفسم را مي گذاري در بهشت تا عطر مبهم دوردستي مستم كند . تا تنم را به ديوارها بكوبم . تا تن كبودم درد بگيرد. و درد نردبانيست كه آنسويش تو ايستاده اي براي در آغوش كشيدنم.

اما من آدم متوسطي هستم و بيش از آنچه بايد  خودم را درگير نمي كنم. با هيچ چيز.  در بهشت هم حسرتم را فقط آه ميكشم.  تن نمي كوبم به ديوارها كه درد مرا به تو برساند.

قفسم را مي گذاري در بهشت تا تاب خوردن برگها تا سايه ي بي نقص درختان انبوه ديوانه ام كند. تا دست از لاي ميله ها بيرون كنم . تادستم لاي ميله ها زخم شود.   وزخم دالاني است كه در پايانش تو ايستاده اي براي در آغوش كشيدنم.

اما من آدم متوسطي هستم . و خود را درگير نمي كنم. با هيچ چيز. در بهشت هم هوسم را فقط نگاه مي كنم.  و دستم را زخمي هيچ آرزويي نمي كنم.

با من چه باید بکنی؟    که به میله هایم    به فضای تنگم     به دیوارها آنچنان مانوسم که اگر در بگشایی پر نخواهم زد. 

 بالهایم چیده نیست  پاهایم به چیزی بسته نیست    که نیازی به این همه نیست.  در من خاطره  درخت مرده است.  واژه آسمان مرا به یاد هیچ چیز نمی اندازد

من  صحنه را سالهاست ترک کرده ام . . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب در تاریخ 1348/10/11 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

باکیش نبود خان.قشنگ بود.شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط nafas در تاریخ 1348/10/11 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بودشکلک
پاسخ : خیلی ممنون از نظرتون

این نظر توسط s.jalal در تاریخ 1348/10/11 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

ای بابا آقامجید هنوزما روشما حساب ویژه ای بازکردیمشکلکشکلک
پاسخ : مگه من بانکم که حساب باز کردی باباجان
ممنون از نظرت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید سالها بعد در گذر جاده ها . بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود... این وبلاگ متعلق است به همه دانشجویان مهندسی صنایع 90 وجایی است برای دوستی های بیشتر....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 960
  • کل نظرات : 1625
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 447
  • بازدید ماه : 2,113
  • بازدید سال : 10,044
  • بازدید کلی : 276,037
  • گالری عکس