loading...
مهندسی صنایع90
آخرین ارسال های انجمن

یلدا

chista بازدید : 96 چهارشنبه 1390/09/30 نظرات (1)
شب یلداست دلم در خواب پروانه شدن بود ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان کنار سفره ای از عشق خالی شبی مایوس و سرگردان دارم امشب . . شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام . . امشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ، شب زایش نور و روشنائی بر تو ایرانی مبارک . . باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدایتان مبارک
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ?!?!? در تاریخ 1348/10/11 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

چرا بعضی از مطالب نویسنده نداره؟
پاسخ : مطالبی که کاربران میفرستند اسم نویسنده ندارد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید سالها بعد در گذر جاده ها . بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود... این وبلاگ متعلق است به همه دانشجویان مهندسی صنایع 90 وجایی است برای دوستی های بیشتر....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 960
  • کل نظرات : 1625
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 2,012
  • بازدید سال : 9,943
  • بازدید کلی : 275,936
  • گالری عکس