loading...
مهندسی صنایع90
آخرین ارسال های انجمن
مسعود خواجه افضلی بازدید : 114 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

من خدايم كه همه كوي مرا مي جويند

همه ذرات فلك حمد مرا مي گويند

من خدايم كه همه راه مرا مي پويند

همه جان ها به يد قدرت من مي رويند

همه چيز و همه كس در همه جا مال من است

دل هر جامد و جنبنده به دنبال من است

آن زماني كه زمان ياد ندارد چه زمان

در مكاني كه مكان ياد ندارد چه مكان

نه شبي بود نه روزي نه چرخي و جهان

نه پري بود نه جبرئيل نه دوزخ نه جنان

دل من در پي يك واژه بي خاتمه بود

اولين واژه كه آمد به نظر فاطمه بود

به طفيل گل او ساخته ام دنيا را

من به عشق رخ او ساخته ام طه را

او به من گفت بسازم علي اعلي را

جبرئيل و ملك و آدم پس حوا را

ز ازل تا به ابد هر چه و هر كس هستند

همه مديون رخ فاطمه من هستند

به خداوندي خود فاطمه ام بي همتاست

فاطمه چون من تنها به دو عالم تنهاست

در ميان همه آثار كه از من برپاست

همه دار و ندارم گل روي زهرا است

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید سالها بعد در گذر جاده ها . بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود... این وبلاگ متعلق است به همه دانشجویان مهندسی صنایع 90 وجایی است برای دوستی های بیشتر....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 960
  • کل نظرات : 1625
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 479
  • بازدید سال : 8,410
  • بازدید کلی : 274,403
  • گالری عکس